Subscribe to RSS | Mere prevencije Covid 19

ISTORIJAT VRTIĆA „LANE“

Davna 1955g.

Naša predškolska ustanova počinje sa radom davne 1955. godine, kada se otvara prvo „zabavište za decu“ u zgradi Osnovne škole „Vučko Milisavljević“. Tako su deca predškolskog uzrasta imala priliku da se druže i uče putem igre. Šesnaest godina kasnije, 1971. godine otvoren je prvi i najstariji vrtić na opštini „Lane“ Grocka, ujedno i matični vrtić. U početku je brojao dve jaslene vrtićke grupe, danas je kapacitet objekta znatno veći i broji oko tristotine dece raspoređenih u pet jaslenih i devet vrtićkih grupa.

1980′


Početkom osamdesetih, tačnije 1980. godine otvara se vrtić „Lane“ Vrčin. Igru i druženje započinje desetoro dece, a danas su u ovoj radnoj jedinici tri jaslene i šest i po vrtićkih grupa sa više od dvesta tridesetoro mališana.


1983′


Sledeći vrtić je planiran da bude sagrađen u Kaluđerici i realizacija je bila davne 1983. godine izgradnjom vrtića „Lane“ Kaluđerica. Ova radna jedinica danas ima preko četrsto dece. To je naš prvi ekološki vrtić.


Kasne 1991′

Vrtić ,,Lane“ Vinča otvoren je 1991. godine. Mesto u kome se vrtić nalazi poznato je po arheološkom nalazištu ,,Belo brdo“, kao i ,,Institutu za nuklearne nauke“. Uticaj kulturno – istorijske baštine je odraz mnogih sadržaja u ovom vrtiću. Dugogodišnja vaspitna praksa zaposlenih,koja prati interesovanja , potrebe dece i roditelja odiše kreativnošću kroz dramsko-scensku umetnost.

Jun 2010g.

Vrtić ,,Veseljko“ je drugi u naselju Kaluđerica i otvoren je 4. juna 2010.godine. Zahvaljujući osnivaču Gradu Beogradu, ostvario se dugogodišnji san svih zaposlenih, roditelja i dece. Najveći vrtić u prestonici primio je u svoje okrilje više od 500 mališana. Savremeno opremljene prostorije, centralna kuhinja, višenamenska sala i dvorište pružaju mogućnosti rada prema visokim standardima.


Decembar 2010g.

Vrtić ,,Zvezdica“ u Leštanima zasjao je punim sjajem, adptiranjem prostora 8. decembra 2010.godine. Kreativnim uređenje prostora, struktuirani su centri interesovanja koji pružaju različite mogućnosti u skladu su sa potrebama i interesovanjima dece. Deca, roditelji i vaspitači postaju partneri istraživačkog rada.


to top button